onsdag 22. februar 2012

Morsdagskort

Ja da er vi igjen kommet til den dagen på året hvor vi hyller og setter pris på våre mødre. Jeg fikk laget to morsdagskort i år - ett til min kjære mor og ett til min svigermor. Slik ble de:

På dette kortet har jeg brukt rød bazill, et mønsterark som jeg ikke husker hvor er fra - under et transperent mønsterark med glitterblomster fra Papermania, dies fra Nellie Snellen, div blomster fra kort&godt, Renaissance script, blonder og litt glitterspray.


Jeg synes det sto så godt til blomsterbukketten hun fikk i gave :)


Kortet til svigermor fant mannen min bilde av på nett. Han synes det var så fint så han ba meg lage et akkurat likens ett. Det er derfor scraplifta rett og slett! ;)

Jeg brukt beige bazzill, lilla mønsterark, bilde, halvperler, blomster og charms - alt fra kort&godt, blonder, øyenstikker fra Nille og diktet er skrevet ut med Renaissance script.


Klem Line

2 Comments:

sisla said...

WOW, dette likte jeg. Legger meg til som følger her hos deg, der at jeg får mye inspirasjon av å se og lese denne bloggen. Ha en fin dag videre ;-)

Line said...

Tusen takk! :) Koselig at du vil følge meg videre - det setter jeg stor pris på ;)

Klem Line

Legg inn en kommentar